Directiewissel: Raymon de Kruijff volgt Jan Leydes op

Bij Admix gaan we met nieuwe eigenaren en een wissel in de directie een volgende stap maken in onze expertise en dienstverlening. Raymon de Kruijff, één van de oprichters van Emakina NL en de afgelopen jaren actief binnen Oxyma/Merkle/dentsu, gaat het bureau overnemen van reclameveteraan Jan Leydes en een aantal medewerkers.

Nieuwe ambities

Per 2 januari 2022 bestaat het management uit Raymon de Kruijff als managing director en Vincent van Es als directeur creatie. Ook blijft Vincent aandeelhouder bij Admix. Jan Leydes blijft de komende tijd betrokken als adviseur. Met zijn jarenlange bureauervaring en liefde voor het vak blijft hij een waardevolle steunpilaar voor ons bureau. Op de achtergrond zijn nog meer partners betrokken die ons verder zullen ondersteunen bij onze groeiplannen. De ambitie is groot en groei is daar een belangrijk onderdeel van.

We create change

Raymon: ‘Ik heb in de jaren 90 nog gesolliciteerd bij Admix… zo leuk om dit bureau nu weer verder te mogen brengen. We bestaan al 47 jaar en hebben veel mooie dingen gedaan en vaak vooropgelopen in B2B. Nu gaan we daar meer data en onderzoek aan toevoegen als onderbouwing voor onze oplossingen. Veel van de vragen die wij krijgen van onze klanten gaan eigenlijk over verandering. Marketingondersteuning voor sales, employer branding, arbeidsmarktcommunicatie, merkontwikkeling en -positionering, het vraagt steeds meer een verandering van mentaliteit en proces binnen B2B-bedrijven. Ik geloof dan ook dat onze ‘we create change’ filosofie perfect aansluit bij wat de markt nu nodig heeft.’ 

360° benadering

Admix blijft een sterke focus houden op creatie en contentproductie. Met alle nodige expertise in huis kunnen we onze klanten snel en kwalitatief werk leveren. Vincent: ‘Als de klant bij ons komt met een uitdaging bekijken we het echt van alle kanten. Onze 360° benadering heeft dan ook niets met onze dienstverlening te maken maar alles met hoe wij tegen communicatievraagstukken aankijken en oplossingen zoeken. Bedrijven vergeten vaak hoe belangrijk goede communicatie is om verandering in gang te zetten. Daarnaast is het voor de betrokkenheid heel belangrijk dat personeel weet waar een bedrijf voor staat.’ 

Mensen voorop

Jan: ‘Ik ben ervan overtuigd dat Admix in goede handen is bij Raymon. Hij heeft ervaring op zoveel gebieden dat we daar zeker onze dienstverlening mee kunnen aanscherpen. Daarnaast ben ik heel blij met de menselijke insteek voor de bedrijfsvoering. Voor mij stonden de mensen in het bureau altijd voorop en dat gaat nu niet veranderen.’