PR, onmisbaar onderdeel van Marcom

Bij Procomm, het PR-label van Admix, wordt achter de schermen altijd hard gewerkt om voor onze klanten het juiste verhaal, bij de juiste doelgroepen, met de juiste tone-of-voice te laten landen. Zo ook voor Ecocem Benelux, producent van duurzame (bindmiddelen voor) cement.

De cementindustrie is een van de meest CO2-onvriendelijke industrieƫn. Om deze snel te verduurzamen is met name politieke wil nodig. Dat onderwerp hebben we uitgewerkt naar een pitch voor het Financieel Dagblad. Met onze journalistieke kennis creƫerden we de juiste interessante invalshoeken en bespreekpunten en koppelden we de juiste interview kandidaat aan de juiste journalist van het FD. Het eindresultaat, een diepgaand artikel over de verduurzaming van de cementindustrie, het investeringsklimaat in de EU en de VS en de rol van Ecocem om dit te versnellen.

Check Ecocem op Linkedin om te zien hoe we de juiste doelgroepen van Ecocem geregeld informeren.

Lees het artikel op de website van het Financieel Dagblad