Terug
Projecten

Benieuwd naar ons merkmagazine voor Blinker?

Het begint met een klik

Hoe zet je een thema opvallend in de markt voor een opdrachtgever die specialist is in online communicatie? Ons advies: met een glossy ‘offline’ magazine. De Klik is het eerste tastbare resultaat van de nieuwe merkfilosofie die wij ontwikkelden voor Blinker, marktleider op het gebied van e-mailmarketing en marketing automation.

Blinker was op zoek naar een onderscheidende merkkoers in een vooral softwaregedreven markt. Na een uitgebreide merkworkshop kwamen we tot ‘Het begint met een klik’. Een thema (of merkfilosofie) waarmee we laten zien dat e-mailmarketing volgens Blinker vooral gaat om het creëren van beleving. De klik tussen ontvanger en afzender.

De introductie van het nieuwe thema viel samen met het 10 jarig bestaan van Blinker. Alle reden om groots uit te pakken met een glossy magazine waarin beide mijlpalen uitgebreid worden belicht.

Klik op het filmpje om door het magazine te bladeren.