Onze belofte aan jou
Wij werken vanuit 3 simpele principes. Dat is duidelijk voor onze klanten maar ook voor onze eigen mensen. Zo kunnen we het radicaal eenvoudig houden.
Geen moeilijke woorden.
In de marketingsector hebben we in het afgelopen decennium een compleet nieuw woordenboek geschreven, vol vakjargon. . Dit maakt het voor veel mensen die ons als expert willen inzetten niet makkelijker. Bij radicale eenvoud hoort ook simpele bewoording. Daarom kiezen wij niet meer voor moeilijke termen . Wat niet helder is, komt niet over. Wij zeggen dan ook altijd; wat je niet snapt, kan je het beste vragen!
In de marketingsector hebben we in het afgelopen decennium een compleet nieuw woordenboek geschreven, vol vakjargon. . Dit maakt het voor veel mensen die ons als expert willen inzetten niet makkelijker. Bij radicale eenvoud hoort ook simpele bewoording. Daarom kiezen wij niet meer voor moeilijke termen . Wat niet helder is, komt niet over. Wij zeggen dan ook altijd; wat je niet snapt, kan je het beste vragen!
Transparante prijzen
Naast veel moeilijk woorden is het ook vaak lastig om te begrijpen waarvoor je betaald. Dat lossen we op door heel transparant te zijn. Vaste aanpak voor vaste prijzen. Duidelijke opleveringen voor een vooraf gestelde prijs. Wil je inzicht over onze prijzen. Mail ons op hallo@admix.nl
Naast veel moeilijk woorden is het ook vaak lastig om te begrijpen waarvoor je betaald. Dat lossen we op door heel transparant te zijn. Vaste aanpak voor vaste prijzen. Duidelijke opleveringen voor een vooraf gestelde prijs. Wil je inzicht over onze prijzen. Mail ons op hallo@admix.nl
Focus op resultaten.
Werk spreekt voor zich. Maar behaalde resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Zo simpel is het eigenlijk. Elke klantvraag en markt is net weer even anders. Wat het wel zegt is dat wij opeenvolgend resultaten kunnen boeken voor klanten over een langere periode. Blader vooral eens door de resultaten en vorm zelf een eigen oordeel. Wil je wat verdere toelichten? Bel ons dan even!
Werk spreekt voor zich. Maar behaalde resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst. Zo simpel is het eigenlijk. Elke klantvraag en markt is net weer even anders. Wat het wel zegt is dat wij opeenvolgend resultaten kunnen boeken voor klanten over een langere periode. Blader vooral eens door de resultaten en vorm zelf een eigen oordeel. Wil je wat verdere toelichten? Bel ons dan even!