Terug
Inspiratie

Gloednieuwe website voor HDN

HDN (Hypotheken Data Netwerk) wil dat hypotheekaanbieders, adviseurs en distributiepartijen meer binding krijgen met het merk HDN. De ambitie is om in de markt gezien te worden als innovatieve partij en co-creatiepartner bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten. Een nieuwe positionering is daarbij de eerste stap, maar een passende online doorvertaling daarvan is minstens zo belangrijk. HDN vond in Admix de ideale partner om deze ambities mee waar te maken.

Uitnodigen tot interactie
Admix ontwikkelde het thema ‘Verbonden door ambitie’, als letterlijke verwijzing naar de spilfunctie die HDN vervult in het hypotheekaanvraagproces. Maar ook om te benadrukken dat HDN dezelfde doelen nastreeft als de andere partijen uit de keten, namelijk: maximale efficiency behalen in de hypotheekketen. In het ontwerp van de website brachten we het ‘verbindingsthema’ tot leven met een dynamisch lijnenspel en tal van interactieve elementen. Zo wordt de bezoeker uitgenodigd om zijn of haar ideeën voor een nieuw product of dienst te delen en deze ambities samen met HDN waar te maken. Een belangrijk onderdeel van de site vormt HDN Live, een nieuwspagina met benchmarktools en actuele informatie voor adviseurs en aanbieders.

Admix verzorgde het functionele en visuele ontwerp van de website, Pixelfarm de technische implementatie. Daarnaast ontwikkelde Admix ook een nieuwe huisstijl, inclusief alle stationary en een template voor presentaties.

bekijk website

HDN_huisstijl en website-01