Terug
Projecten
Mathijs Sukel

Social media strategie en video verslag van #CyberSecurityWeek

Een veilig, open en voor iedereen toegankelijk internet. Daarover ging de Global Conference on Cyberspace (GCCS) die 16 en 17 april in Den Haag gehouden werd. Politici uit meer dan honderd landen namen hier aan deel, u zult er vast wat van gezien hebben op tv, want de internationale top was all over the news die week.

Voorafgaand aan deze conferentie organiseerde The Hague Security Delta (HSD) de Cyber Security Week (13-17 april). Die stond volledig in teken van digitale veiligheid; ofwel cyber security. HSD vroeg Admix om een uitgekiende social media-strategie te ontwikkeling voor het event. Via Twitter, Facebook en LinkedIn wisten we voorafgaand, tijdens én na het evenement een stevige buzz te creëren rondom de CSW. Het resultaat? Ruim 1.700 nationale en internationale bezoekers voor de Cyber Security Week en een golf aan media-aandacht (onder meer van NPO1, BNR en TV West).

Tijdens de CSW maakten we ook dagelijks een journalistiek videoverslag. Dat journaal was relevant, geloofwaardig en informatief. Branded journalism in optima forma.

Credits:
Fotografie: Frank de Roo
Social Media strategie / implementatie ism Pixelfarm.