Case
Hoe stap je
als merk out
of the box?

De Jong Verpakking:

Van kartonproducent naar verpakkingsmerk

De Jong Verpakking produceert jaarlijks 600 miljoen verpakkingen van golfkarton voor de AGF-sector en de industrie. Het bekendst zijn ze van de kartonnen doosjes die je elke dag op de groenteafdeling van de supermarkt tegenkomt. Maar de producent van die doosjes is binnen de markt onbekender dan ze zouden willen. Daarom koos De Jong Verpakking na een pitch voor Admix. Om eens flink out of the box en into the customer journey te gaan denken.

Ultiem doel

Naast de grootste speler zijn binnen de AGF-verpakkingsmarkt, ook de grootste worden binnen de industriƫle markt

Groot idee

Gewoon de snelste in golfkarton




Een gewone video over het nieuwe wagenpark….
Een gewone website….
Bekijk de site

Resultaat

Een presentatie die past bij de nuchtere mentaliteit van De Jong Verpakking

Meer weten over deze case?

Neem dan contact op met Jan Leydes. Hij vertelt je graag meer over het idee, de aanpak
en de resultaten bij dit project.

Bel 010 – 270 75 75 of mail naar jan@admix.nl.