Jezelf elke dag opnieuw uitvinden

Admix ontwikkelt al 40 jaar merken in B2B branches als finance, dienstverlening, ict, health, bouw en vastgoed. Dit betekent niet dat wij al 40 jaar hetzelfde doen. Integendeel, in ons vak is het de kunst jezelf elke dag opnieuw uit te vinden. Dat doen we met zo’n 25 medewerkers in uiteenlopende specialismen. Van conceptontwikkeling tot interactief design en van contentcreatie tot pr.                 Admix is lid van de VEA en The Network One.

Wat houdt ons momenteel bezig?

Inspiratie
Inspiratiesessie content marketing groot succes
Projecten
Nieuwe website voor PinkRoccade
cases
ICT Group daagt Admix uit

Jezelf elke dag bewijzen

Als het ingewikkeld wordt, zijn wij op ons best. Dat vinden ook onze klanten. Regelmatig kijken wij in de spiegel aan de hand van een jaarlijks onafhankelijk klanttevredenheidsonderzoek. In het meest recente onderzoek behaalden we onder meer een 8,9 voor effectiviteit, een 8,8 voor onze rol als sparring partner en een 9,1 voor creativiteit.

8.9
Effectiviteit
8.8
Sparring partner
9.1
Creativiteit
8.7
Gemiddeld
Merkdenken  Bekijk alle cases

Mensen