Terug

Je merk tot leven brengen?
Doe de Contentworkshop

Op welke persona’s richt je je? Hoe ziet hun oriëntatie- en koopcyclus er uit? Met welke content kun je jouw doelgroepen inspireren? Hoe zorg je dat content bijdraagt aan de ontwikkeling van je merk? En misschien wel de belangrijkste vraag: hoe organiseer je het?

Uitkomsten

In onze contentworkshop gaan we op zoek naar de meest optimale contentstrategie om je merk 24/7 ‘aan te zetten’. Door onze jarenlange journalistieke ervaring is het opzetten van een inspirerende contentformule bekend terrein. Net als het creëren van content in de vorm van copy, video, whitepapers, fotografie en infographics. Een nieuwe trend is de online Newsroom. De newsroom doet dienst als regiekamer waarin alles samenkomt. Zowel inbound als outbound. Inclusief de mogelijkheid om je nieuws in één keer uit te zetten via alle verschillende  (social) kanalen. Wil je meer informatie? Vul hiernaast je gegevens in, dan nemen we snel contact met je op.