Case
Hoe word je
een merk met
lef?

Van Lanschot Chabot:

van tussenpersoon naar risicomanager

Verzekeringscampagnes appelleren meestal aan de angst voor risico’s. Van Lanschot Chabot, een van de grootste intermediairs van Nederland, kiest echter een andere koers. Met een campagne die juist draait om ondernemersmoed en de durf om risico’s te nemen. Niet verzekeringsadvies staat daarbij centraal, maar risicomanagement. Van Lanschot Chabot ziet samen met de ondernemer diens risico’s onder ogen en adviseert over het voorkomen, beperken, reduceren óf verzekeren daarvan.

Ultiem doel

De autoriteit voor ondernemers op het gebied van risico’s en verzekeren

lanschot-cards

Groot idee

Durf
te ondernemen

Een award voor echte ondernemers

De Risicoscan: een product dat logisch voortvloeit uit de centrale belofte. Wie de scan heeft doorlopen, mag zichzelf ‘risicobewust’ noemen en ontvangt een ‘die durft’-sculptuur als bewijs daarvan.

Lanschot durft


Durf te ondernemen… in uw sector. Maatwerk risicomanagement per branche.

Intern moet je ook durven

lanschot-cards2

Resultaat

Nieuwe energie en een boost voor de organisatie en medewerkerstevredenheid

Meer weten over deze case?

Neem dan contact op met Michel de Bruin. Hij vertelt je graag meer over het idee, de aanpak en de resultaten bij dit project.

Bel 010 – 270 75 75 of mail naar michel@admix.nl.