Case
Hoe word je als merk
thought leader?

Mediq Medeco:

van productaanbieder tot kennisautoriteit

Mediq Medeco is bekend als aanbieder en adviespartner in de zorgsector. Minder bekend is dat Mediq Medeco met het totaalconcept PROcure ziekenhuizen helpt om verspilling tegen te gaan. Met als hoger doel om financiële ruimte binnen ziekenhuizen te creëren en professionals in staat te stellen betere zorg te verlenen. Om bewustwording op gang te brengen, ontwikkelde Admix een contentstrategie waarmee initiatieven en kennis rondom dit thema sectorbreed onder de aandacht worden gebracht.

Ultiem doel

Goede zorg betaalbaar houden

Groot idee

Online nieuwsplatform dat ziekenhuizen
inspireert om verspilling tegen te gaan



Van contentworkshop tot contentcreatie

Een groep medewerkers van Mediq Medeco is uitgenodigd voor een door Admix georganiseerde contentworkshop. Tijdens die workshop is het ultieme doel gedefinieerd, zijn buyers persona’s beschreven en ontwikkelden we de contentformule voor de social newsroom.








Traffic generatie

Admix ontwikkelde uitingen in de vorm van print, e-mail, banners en dm om zorgprofessionals en andere bezoekers naar de newsroom te trekken. Bovendien wordt de gecreërde content crossmediaal uitgezet via social kanalen, pr en eigen kanalen van Mediq Medeco.



Resultaat

Met aan de newsroom gekoppelde tools worden resultaten gemeten als bezoek, bereik, merksentiment en traffic.

Meer weten over deze case?

Neem dan contact op met Michel de Bruin. Hij vertelt je graag meer over het idee, de aanpak en de resultaten bij dit project.

Bel 010 – 270 75 75 of mail naar michel@admix.nl.