Case
Hoe word je
een zichtbaar
merk?

GGN Mastering Credit:

van deurwaarder naar dienstverlener

GGN staat in de markt vooral bekend als incassobureau en gerechtsdeurwaarder. Minder bekend is dat GGN een full service dienstverlener is op het gebied van creditmanagement, en daarbij een zeer mensgerichte aanpak hanteert. Een aanpak die zorgt dat klanten niet alleen (sneller) betalen, maar ook graag klant willen blijven. Tijd voor een hernieuwde kennismaking dus. Admix ontwikkelde een campagne die direct duidelijk maakt dat GGN ook oog heeft voor de mens áchter het geld.

Ultiem doel

Iedereen kent de mensgerichte aanpak van GGN

Groot idee

De mens achter het geld
laten zien


ggn-image-side-1       ggn-image-side-2

Drukwerk met twee gezichten

Doelgroepgerichte direct mailings met lenticulair drukwerk laten de mens áchter het geld zien.
De webbutton leidt tot de landingspage, waar men meteen de verkorte Klantwaardescan kan doen.

ggn-folders
GGN50048_Lenticulair

Verhalen uit de praktijk

Beluister fragment
Beluister fragment
Beluister fragment

Google adwords campagne + display advertising op LinkedIn, fm.nl, dft.nl, fd.nl en NUzakelijk zorgen voor traffic naar de landingspage.


Resultaat

Aanzienlijke stijging naam- en
propositiebekendheid

Meer weten over deze case?

Neem dan contact op met Michel de Bruin. Hij vertelt je graag meer over het idee, de aanpak en de resultaten bij dit project.

Bel 010 – 270 75 75 of mail naar michel@admix.nl.