Terug
Nieuws

Admix wederom #1 in bureauonderzoek

Admix is voor het tweede jaar op rij verkozen tot het beste reclamebureau van Nederland. In het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek van het vakblad Fonk, uitgevoerd door Multiscope, scoorden we wederom het hoogste in de categorie middelgrote bureaus. Onze klanten gaven de hoogste scores voor creativiteit (8,9) en onze rol als sparringpartner (8,4), en gemiddeld werden we gewaardeerd met een 8,25.

‘Admix, één van de meest stoere business to business bureaus van Nederland, is altijd wel èrgens in de hoogste regionen van het bureau-onderzoek te vinden’, aldus vakblad Fonk. Zo staan we dit jaar wederom op de eerste overall plaats in de groep middelgroot I.

Dat we als B2B-bureau ‘stoer’ genoemd worden is natuurlijk een groot compliment. Het laat bovendien zien dat we meegaan in het nieuwe tijdperk, zonder in te leveren op kwaliteit. Hoe we dit doen? ‘Vertrouwen’ is volgens opdrachtgevers het sleutelwoord, zo blijkt uit het gehele onderzoek. Vertrouwen als ‘een klik hebben’, maar ook vertrouwen als ‘partner’.

Zelf merken we ook dat de rol van sparringpartner niet alleen groeit, maar ook verandert. In een tijdperk waarin opdrachtgevers meer kanalen tot hun beschikking hebben om zelf inhoud aan communicatie te geven, is samenwerking essentieel.

Daarnaast blijft creativiteit een belangrijk speerpunt. De trend in marketing is dat het accent sterk ligt op techniek. Hoewel we volop innoveren, blijft creativiteit onmisbaar voor onderscheidend vermogen en het creëren van merkbeleving, zeker in B2B. We zoeken naar een natuurlijke balans tussen beiden. Dat blijft onze focus, ook voor volgend jaar.

Benieuwd naar alle cijfers uit het onderzoek? Vraag ons naar het rapport of kom eens langs voor een kennismaking.